Direktlänk till inlägg 11 oktober 2008

hejsan

Av emmie - 11 oktober 2008 21:37

idag har jag varit i esktilstuna och handlat present åt ämma som fyller 13 år den 16 oktober, gratta henne annars får du en SMÄLL därbak >:D

Hon är bäst H1H1. Vi köpte henne...nej justia, det kan jag ju inte säga, tänk om hon läser detta? :O

Vilken tur att jag inte skrev vad vi köpte till henne. Aja.

Sen när jag & ira kom hem från etuna så kollade vi på videos på youtube.

MOOMMSS MOMMSSSS - jjag sa "moms moms" hela tiden när jag var liten -.-

mobba mej inte, det är ett kul ord. eeehhehe


Jag saknar ämma banansvans mycket MJA0. jag vill leka med henne imorgon, vi får se om hon kommer hem från sin morfar tidigt eller sent. haho.

Hon bor i eskilstuna & jag i kungsör, så vi kan inte träffas så mkt, tur att vi går på samma skoLa.

Nu ska jag vara social med ira på msn -HAHA-

KREAAAMM emmiE

 
 
okänd anonymsson :)

okänd anonymsson :)

11 oktober 2008 22:01

Ge mej patten då! x''D

http://killingmypast.bloggagratis.se

 
emmie

emmie

15 oktober 2008 18:43

ira, du suger. Jag sa fel, okej? *flliin*

http://www.emmi-e,bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmie - 26 oktober 2008 14:19

Jag måste bara skriva om fantastiska christian siriano, ni vet, han som vann project runway. Jag har älskat han ända sen jag såg han för första gången, han desginar så jävla fina kläder, det skulle vara en ära att få bära något som han har designat. ...

Av emmie - 22 oktober 2008 13:04

Aha. Kul. Jag fick en varning idag för att jag hade mobil, och det är idag jag ska ha utvecklingssamtal, TYPISKTMIG att få varning samma dag som utvecklingssamtal, usch. Jag har inget att skriva förutom : - JAG VILL INTE HA UTVECKLINGSSAMTAL. MEN! de...

Av emmie - 19 oktober 2008 17:01

Jag har precis fått reda på att jag ska ha utveckligssamtal - på onsdag! och det är söndag, jag hatar utveckligssamtal, jag vet inte varför, men antagligen för att man sitter där med sin mentor och sin förälder och ens mentor berättar allt som man hå...

Av emmie - 19 oktober 2008 16:50

"Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont"     "calleth you cometh IAnd that's just how it isand how it is always been"     " livet är precis som...äsch.. jag vet inte" ...

Av emmie - 19 oktober 2008 16:38

Denna helg har jag umgåts med ira (killingmypast.bloggagratis.se) och ämma (daddyslittlegirlgonehomicidal.bloggagratis.se) h1h0, jag & ira skulle sova hos ämma lördags till idag så  ämma,jag & ira gick till hemköp, ira plockade godis som vi skulle ät...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards