Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av emmie - 19 oktober 2008 17:01

Jag har precis fått reda på att jag ska ha utveckligssamtal - på onsdag! och det är söndag, jag hatar utveckligssamtal, jag vet inte varför, men antagligen för att man sitter där med sin mentor och sin förälder och ens mentor berättar allt som man håller på med i skolan.

USCH. USCH. USCH ! aja, det ska väl bli skönt att få det klart, ahah.

Det finns nog ingen i hela världens som tycker att utveckligssamtal är kul.

Och dessutom måste jag ha det på engelska eftersom min mentor bara kan engelska - haha. Ska jag sitta där och förklara allt på engelska och vara nervös samtidigt? Nej tack, men det är väl ett måste USCH. USCH. USCH !

Jag har fått ett utverderings papper, jag ska fylla i hur jag tycker att det har gått och sånt, har fyllt i det och sånt, allt hamnade mellan "bra" och "måste förbättras"

H1H0. Jag längtar inte.


Av emmie - 19 oktober 2008 16:50

"Vi lever alla under samma himmel,
men vi har inte alla samma horisont"



"calleth you cometh I
And that's just how it is
and how it is always been"



" livet är precis som...äsch.. jag vet inte"

Av emmie - 19 oktober 2008 16:38

Denna helg har jag umgåts med ira (killingmypast.bloggagratis.se) och ämma (daddyslittlegirlgonehomicidal.bloggagratis.se) h1h0, jag & ira skulle sova hos ämma lördags till idag så  ämma,jag & ira gick till hemköp, ira plockade godis som vi skulle äta och jag & ämma skulle välja chips, jag ville ha lättsaltade, ämma ville ha ostbågar & ira ville ha sourcream, och INGEN ville ge upp sitt val, så vi fick köpa alla 3 (y) MUMS naat. Vi åt inte upp ngn av dom, lättsaltade är kvar hos ämma & ira tog med sig sourcream hem till henne & ja  tog med mej ostbågarna, hah. mj0.

Nu ska jag dra och kolla andras bloggar - haha.


ciaociaociao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards